Aquestes són les condicions d'ús que regeixen les vostres compres a olisdeltarragones.cat i representen el contracte que establiu amb nosaltres. Al realitzar una compra en aquesta web, accepteu aquestes condicions d'ús i els aspectes legals que trobeu ampliats aquí. Si us plau, assegureu-vos de llegir-les i comprendre-les abans d'usar el nostre lloc web.
REALITZAR UNA COMANDA
Podeu comprar els vostres productes a https://www.olisdeltarragones.cat d'una manera molt senzilla, seleccionant el producte que més us agradi dins del nostre catàleg d'olis i / o packs i fent clic a "comprar". Si teniu dificultat per realitzar la vostra comanda o per navegar a través del nostre web, si us plau reinicieu el vostre navegador. Si els problemes persisteixen, poseu-vos en contacte amb nosaltres, us ajudarem com més aviat millor.
REALITZAR PAGAMENTS
Podeu pagar les compres amb targeta de crèdit o dèbit mitjançant la nostra passarel·la de pagament REDSýs, Paypal o transferència bancària. Si trieu targeta, podeu pagar amb Visa, Mastercard de manera segura a través d'Internet mitjançant el nostre portal amb certificat SSL, el pagament es gestiona a través de REDsýs amb xifrat segur i sota estrictes normes bancàries. Les dades de la vostre targeta s'envien directament al banc, pel que la seva lectura o accés per qualsevol persona diferent al banc és impossible. OLIS DEL TARRAGONÈS, S.C.P. no imposa recàrrecs ni costos addicionals al realitzar el pagament amb targeta.
Recordeu que la nova normativa dels bancs europeus i espanyols de 01.01.2021, exigeix als seus clients la doble validació amb pin per al pagament amb targetes de dèbit i crèdit de qualsevol entitat bancària, vosaltres podeu comprar de forma segura en tots els comerços electrònics que disposen de pagament segur "Verified by Visa" per a targetes Visa o bé "Mastercard Secure Code" per a targetes Mastercard. En el moment de fer el pagament, haureu d'introduir una clau de confirmació per finalitzar l'operativa que rebreu via SMS o PUSH. En alguns casos, és possible que el vostre banc pugui aplicar càrrecs addicionals depenent del banc i de el tipus de targeta utilitzada. Si pagueu amb targeta de crèdit o dèbit, les condicions s'aplicaran en el moment en què s'aprovi la transacció. En el cas en què no s'hagi rebut el pagament abans d'enviar la comanda, Olis del Tarragonès S.C.P. podrà cancel·lar-la automàticament.
Si en el moment de realitzar el pagament experimenteu alguna dificultat o error, proveu el següent:
- Utilitzeu una targeta de crèdit alternativa
- Utilitzeu un mètode de pagament alternatiu al què estigui generant el problema
- Reinicieu el navegador i torneu a provar
- Elimineu les galetes o esborreu la memòria cau del navegador i torneu a provar
- Si els problemes persisteixen, poseu-vos en contacte amb nosaltres enviant un correu electrònic a info@olisdeltarragones.cat
PREUS I TARIFES
Tots els preus mostrats a la pàgina web https://www.olisdeltarragones.cat inclouen el IVA de conformitat amb la legislació aplicable. Si la comanda s'ha enviar a una adreça que es troba fora de la UE, és possible que estigui subjecte a drets d'importació i impostos el pagament dels quals s'ha d'efectuar quan l'enviament arribi a l'adreça de lliurament. Vosaltres sereu els responsables del pagament d'aquests imports corresponents a drets d'importació i impostos.
Olis del Tarragonès S.C.P. no té cap control sobre aquests recàrrecs ja que aquests varien depenent de país. Ens és impossible predir el seu import.
Olis del Tarragonès S.C.P. recomana demanar més informació al Servei de Duanes.
CONFIRMACIÓ DE LA VOSTRA COMANDA
Un cop haguem rebut la vostra comanda, us enviarem una confirmació a l'adreça de correu electrònic que ens hagueu facilitat. Si us plau, és important que indiqueu una adreça de correu electrònic valida al realitzar la comanda. Guardeu aquest correu electrònic per poder contactar amb el servei d'atenció a client si ho necessiteu. La confirmació de la comanda (rebut) també serveix com una garantia de prova de compra.
ENVIAMENTS
Sempre i quan el producte estigui en estoc, intentem que les comandes siguin enviades el mateix dia o en un màxim de 24 a 48 hores posteriors a la recepció de la comanda. Els enviaments es preparen de dilluns a divendres de 9:00 a 13:00 hores, una vegada que el pagament ha estat confirmat. Si rebem la vostra comanda fora d'aquest horari, durant el cap de setmana o en festiu, ho organitzarem perquè estigui llest el proper dia laborable.
El cost de cada enviament està visible en el moment de fer la compra. Aquest varia en funció de la destinació i de la mida o pes del paquet, encara que en la majoria dels casos, les comandes no sobrepassen dels 5 a 20 kg, segons el producte o packs adquirits.
Les tarifes i terminis de lliurament aplicables són:
ESPANYA (PENÍNSULA): Les despeses d’enviament són de 11 € o gratis en compres iguals o superiors a 150 €. Termini de lliurament - lliurament a l'endemà o fins a 24 a 48 hores laborables des de l'enviament (tingueu en compte que l'empresa de missatgeria no treballa els caps de setmana)
ILLES BALEARS: Les despeses d’enviament són a partir d'11 €, l'import de l'enviament es calcularà en el moment de fer la comanda, en funció del pes i destinació de l'enviament.
UNIÓ EUROPEA: deprendra del país de destinació i del pes del paquet. Termini de lliurament habitual, entre 4 i 7 dies laborables des de l'enviament. Per a més informació, contacta a info@olisdeltarragones.cat
FORA de UNIÓ EUROPEA: depenent de el país de destinació i de el pes del paquet. - Consultar escrivint a info@olisdeltarragones.cat o a la pagina de contacta.
Els terminis de lliurament són una vegada que la comanda s'hagi pagat, processat i enviat. Els enviaments que tinguin com a destí els països fora de la Unió Europea o determinades àrees poden estar subjectes a despeses addicionals (impostos d'importació, drets de duana i / o taxes aplicades per les autoritats de cada país) dels que s'ha de fer càrrec el comprador . Les polítiques duaneres són molt variables, de manera que et recomanem que et posis en contacte amb l'oficina local de duanes per tenir tota la informació.
Els enviaments que superin els 20kg de pes podrien requerir suplement.
CONDICIONS GENERALS ENVIAMENTS I MISSATGERIA:
En cas de voler fer un canvi en l'adreça de lliurament un cop realitzat la comanda, és imprescindible que ens ho notifiquin a la major brevetat possible. Un cop expedit el paquet, no serà possible realitzar cap canvi de direcció.
Qualsevol canvi de direcció un cop la comanda sigui expedit, o qualsevol sol·licitud de lliurament en un domicili diferent tindrà un sobrecàrrec equivalent al cost de l'enviament.
Per als enviaments a Espanya, l'empresa de missatgeria local es encarregada del repartiment i transport de tots els nostres comandes.
Per a comandes internacionals, els enviaments són franquejades a altres companyies de transport terrestre, marí o aeri.
No es fan enviaments a apartats de correus.
La missatgeria realitza dos intents de lliurament en el domicili indicat. De no trobar ningú a casa es posaran en contacte amb voste per concertar un segon lliurament o bé podra passar a recollir el seu paquet per la delegació que correspongui abans de deu dies.
Les despeses extra derivades de possibles errors per part del comprador al facilitar l'adreça de lliurament aniran a compte de comprador.
Per evitar incidències amb el lliurament per favor assegureu-vos que l'adreça que indiqueu al realitzar la vostra comanda és correcta i està completa (núm de carrer, pis, local, codi postal, etc.) i que sol haver-hi algú per rebre el paquet en horari laboral (si els vostres horaris són complicats, podem enviar-vos-ho a la feina o a casa d'algun familiar o amic). No us oblideu d'indicar-nos el vostre número de telèfon.
CANVIS I DEVOLUCIONS
Disposes de 10 dies naturals des del moment de recepció de la teva comanda per realitzar qualsevol canvi o devolució.
EN QUINS CASOS PUC CANVIAR O RETORNAR UN ARTICLE?
He rebut la comanda en mal estat.
M'he equivocat de producte i m'agradaria canviar-ho.
El producte no és el que esperava i m'agradaria canviar-ho per un altre o tornar-ho
En qualsevol dels casos, és imprescindible que els productes subjectes a un canvi o a una devolució estiguin en perfecte estat i sense signes evidents d'ús, en cas contrari no es podrà realitzar cap canvi o devolució. És la vostra responsabilitat proporcionar l'embalatge adequat per assegurar que els articles arriben a OLIS DEL TARRAGONÈS, S.C.P en perfectes condicions. Si teniu dificultat per trobar un embalatge adequat, suggerim utilitzar la caixa original en què vau rebre la comanda. Si els articles es reben en mal estat, no podrem efectuar la devolució sol·licitada.
QUÈ HE DE FER PER A REALITZAR UN CANVI O UNA DEVOLUCIÓ?
Escribiu-nos un correu a info@olisdeltarragones.cat avisant de la vostra intenció de canviar o retornar algun article i us indicarem com procedir. Normalment, el procés és el següent:
Sol·licitar la devolució o canvi per correu electrònic a info@olisdeltarragones.cat en un termini no superior a 10 dies naturals següents a la data de recepció del producte. Per ajudar-nos a seguir millorant, us agraïm que ens feu saber el motiu de la devolució.
En els canvis o devolucions dels articles han de ser enviats:
En el seu estat original (incloent etiquetes i embalatges), juntament amb qualsevol accessori relacionat amb els mateixos, i en condicions que demostrin que el producte no ha estat usat o danyat.
Per a les devolucions parcials, haureu d'adjuntar la factura o una còpia de la mateixa.
En cas de canvis
Quant vostre canvi estigui aprovat pel nostre equip d'atenció al client, haureu d'enviar el producte i, una vegada que revisem que tot està correcte, se us enviarà el nou producte. En alguns casos no necessitarem revisar el producte i se us enviarà el nou en un servei de retorn, en què el missatger et lliurarà el nou producte i recollirà el producte que vulgui canviar. És important que tingueu preparat el producte que vol canviar. En cas de no fer lliurament de l'article que vol canviar, el missatger no podrà entregar-vos el nou article.
Per a canvis de caràcter internacional, el nostre equip d'atenció al client us informarà sobre el procediment i el cost corresponent.
En cas de devolucions
Després d'aprovar la devolució, haureu d'enviar el producte a l'adreça indicada. Un cop rebut a les nostres instal·lacions, rebreu un correu electrònic de confirmació indicant que l'import s'abonarà al vostre compte en un termini de 2-3 dies laborables. Rebreu l'import de la mateixa manera en què vau realitzar la compra, mitjançant un reemborsament processat per PayPal o una devolució a la targeta que haguessiu utilitzat per efectuar la compra.
OLIS DEL TARRAGONÈS, S.C.P no es responsabilitzarà de qualsevol pèrdua que el paquet hagi sofert durant la tramesa, i serà responsabilitat de client assegurar-se que aquest paquet arriba a les nostres instal·lacions en perfectes condicions.
Nota important: Fins que rebem l'article al nostre magatzem aquest està sota la vostra responsabilitat. Us recomanem que ens envieu l'article per missatger o correu certificat perquè aquest no pateixi i que conserveu el comprovant d'enviament.
QUANT COSTA FER UN CANVI O UNA DEVOLUCIÓ?
Les despeses associades als canvis i devolucions aniran sempre a càrrec de comprador, excepte quan el motiu del canvi o devolució sigui perquè haguem estat nosaltres els que hem comès un error. OLIS DEL TARRAGONÈS, S.C.P pot facilitar la gestió de la recollida a través d'un dels nostres transportistes. El cost de tramitar un canvi serà el corresponent a el cost d'enviament del nou producte i recollida de l'article canviat.
Per a canvis de caràcter Internacional, el nostre equip d'atenció al client l'informarà sobre el cost corresponent.
En cas de voler canviar un producte per un altre diferent de diferent import, la diferència s'ha d'abonar o carregar mitjançant transferència bancària o PayPal.
En relació a les devolucions únicament haurà enviar-nos el producte a retornar a l'adreça indicada, el cost anirà a càrrec del comprador.
CONSELLS
És important que comproveu els productes quan rebeu l'enviament per tal de verificar que no estiguin danyats i siguin correctes. Si el seu producte sofreix danys durant el transport, ja sigui un dany visible o ocult, ha d'informar-ne abans 24 hores després de la seva recepció a l'empresa de transports. Si al rebre els productes d'OLIS DEL TARRAGONÈS, S.C.P us adoneu que està malmès o no coincideix amb el que havieu demanat, heu de posar-vos en contacte amb nosaltres en un termini màxim de 10 dies a partir de la data de recepció del producte.
Totes les reclamacions s'hauran d'adreçar al nostre servei d'atenció al client. Faciliteu-nos el número de comanda i la raó de la vostra reclamació i ens posarem en contacte amb vosaltres al més aviat possible amb instruccions sobre com tornar l'article.
Totes les comandes es preparen amb molta cura per part del nostre equip, de manera que la vostra comanda hauria d'arribar en perfectes condicions. Si no és el cas, us demanem que us poseu en contacte amb nosaltres enviant un correu electrònic a info@olisdetarragones.cat
On Som
Carrer Joan Fuster 3, 43152 Perafort , Tarragona
|
+34 977 610135
Tots els Drets | Olis del Tarragonès S.C.P.
Avís Legal | Política de privadesa | Cookies